Årets städning!

Oh my... nu har jag stor städat vårt förråd. Jag har hållt på i 6 timmar med det. Galet! Skänkte iväg 2 möbler, ska slänga 8 stora säckar medsaker som vi inte behöver. Resten är någolnda upp sorterat. Nu måste jag verkligen till Ikea. Måste fixa sånna fiffiga plastboxar med lock så att det går att stapla allt jox man har. Har tagit i massa dammiga o skitiga saker så nu känner jag att mitt eksem jag har i händerna är på väg att komma tillbaka. Nedrans också. Fast jag hittade de jag skulle, vilket var det som fick mig att städa. Det var bla annat en klänning som jag tänkte låta Tuva ha imorgon på självaste nyårsafton. Och alla Nickes fiske saker som han ska ha till sin Ljusdaltripp nu i januari. Tuvas klänning ligger nu i tvätten fast att klockan är jätte mycket,-förlåt grannarna!
SLUGIS Låda
Det här är något för oss, Slugis 84 L, 139 kr/st
Ett gäng sånna löser många problem för oss=)

Dags att sova va? Om jag ska orka upp imorgon. Ska rida på förmiddagen sen måste vi hinna upp till HM och köpa strumpbyxor till Tuva och hårnålar till mej. Nyåret kommer att firas hos Nickes syrra=) God natt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback