s o m m a r f e s t

Tuva min lilla stjärna fladdarde runt i sina specifika "avslutningskläder"  här på eftermiddagen idag. Minsann många fjärilar i magen på henne vill jag lova. Det var dags för förskolans sommaravslutning. Sång, fika, och en rolig clown som stod på gården och delade ut ballonger när man gick hem=P Haha! 
Lova var väldans imponerad av ballongen=P 

Snart sommarlov för Tuva, bara två veckor kvar! Sedan dröjjer det till januari 2013 tills jag lämnar henne (och Lova) på förskolan igen. För det blir Nicke som kommer göra det hela höstterminen. Det känns så skumt att tänka så. Mysko att min mammaledighet är slut för min del om 2 månader. Gulp! Men kul att börja på nytt jobb=)

idag blev det min favvomat- ost och skinkpaj gjort på dinkelmjöl. Så himla gött=P


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback