P o w e r w a l k

Jag har under senaste veckan börja sitta uppe sent på kvällarna till följd av att jag är dödstrött vid 07 när barnen vaknar. Inte bra måste komma i säng någorlunda ikväll, inte fasta här vid datorn..=P

Jag har påbörjat projektet byta rum mellan vårt sovrum och det som då blir tjejernas gemensamma rum. Har irrat runt och bytt garderober hela dagen, dammsugit och förberett så långt jag kunnat. Lova var inte alls glad över detta. Så jag har utvecklat kronisk magverk.. nää inte riktigt kanske men typ.

Lite längre kväll än vanligt blev det oxå på ridskolan idag. Jag var på terrängbanan och skuttade diken med ett gäng (fast jag var till fots i och för sig), sedan red jag ut med barnen i skogen för att avsluta med ett pass dressyr för vuxna på banan där det var ny botten förövrigt- lovely!  Ridskolehästarna var lysande stjärnor hela dagen men allra mest där på sista timmen=)=)

Men dagen startade med en raskrask promenad runt Munkholmen. Fasen vad kalla vindar det var. Men skönt för knopp & kropp att höja pulsen lite=)



Kommentarer
Ida

Snygg färg i håret!! Är du nyfriserad?

2012-05-30 08:38:25
URL: http://thejodas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback