hej hopp!


Helgens tävlingar och funktionärande är slut. Solbrända,(väldigt) trötta men glada=) Även om det är hårt arbete med tävlingarna är det verkligen trevligt att skåda alla ekipage=) fantastiskt fina hästar och härlig stämning!

Idag har jag haft en fantastisk dag. Jag, Tuva och Lova har spenderat måga timmar utomhus i vad jag skulle vilja säga sommarvärme. Jag och T rensade ogräs och plockade hem stenbumlingar från åkern och lade i rabatten. När jag begick stenstölderna med hinken i handen som jag fyllde för glatta livet- kom min nya chef på cykel... ja bah.. öh hej, nu blir jag ertappad som stentjuv. Men vi kom fram till att bonden nog bara blir glad om jag plockar sten från åkern=P Men ändå lite typiskt att stå som där som en fåne..=P Å himmel vad tungt det var att bära hem det huuua=P

Hästis och ridning för Tuva idag, lille Jeppe  valde hon och det gick kalas  ra. Jag red på den laddad piggelinen SD. Fick tips från första bänkraden, och det var väldigt bra med den hjälpen, för han kändes super fin efter ett tag=P

Bilder från vår baksida idag=) älskar värmen och grönskan! Efter en en lång och kall vinter är detta helt underbart!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback