H i n k a r

Idag vart det en riktigt långpromenad tillsammans med min syster J. Jisses vad långt vi gick- vilket var meningen=) Motion är bra för kropp & knopp.

Just nu håller jag på att packa. Imorgon far vi! Jag är helt förvirrad med min packning. Lika väl som solen kan skina och det är 20 grader så kan det bli svinkallt också- alltså- det blir mycket packning för denna korta resa..=P

Färg har vi fått i ansiktet idag. Spenderade någon timme på baksidan medans Lova lekte i skuggan. Snart är det sommar=)

Nää nu måste jag gå och lägga mig- lång dag imorgon. Så låt mig blunda och drömma sött om hannoveranerhästar från Tysklad=)=)

antikvita hinkar från ÖB att plantera i , älskar färgen=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback