Spadtag och så

Helgen kom.. helgen gick!

Men hjälp, är det verkligen måndag imorgon?

Vi börjar få in lite snits på att inte "fullboka" helgen. Seriöst, det är det värsta som finns att vakna upp typ sliten på måndagen. Nej, helgen får gärna bestå av stros, mys, vila, lite soffläge, hänga i någon lekpark=) Därför om man är riktigt smart så storstädar man på torsdag eller fredag så slipper man joxa med sådant på helgen=p

Men det måste vara lite andra ingredienser också. Bara manjana funkar inte då rastlösheten inte heller är så nice att umgås med. Så jag (vi) har haft dressyrträning på Alexandra, vart med på "spadtaget" till nya ridhuset på ridklubben, Tuva har ridit Kett igår och idag, långpromenad, playdate med en vän från förskolan, mello-häng hos oss igårkväll=) Nicke har vart på den där mässan idag.. Vildmarksmässan hette det visst.

Min Lova ligger och snusar intill mig. Hua, hon har haft falsktkrupp inatt och jag anar att det blir samma inatt=//


bilderna tagna igår ute i skogen med fina Ketty♥


Kommentarer
Wilma Seger

Sv. Tack så jättemycket, värmer att höra :').



Min ponny har tidigare blivit riden engelskt och vart hoppponny men sen jag har haft honom (lite mer än ett år) så har jag hållt på med trickträning och för ett tag sen börjat skolat om honom till westernhäst därav stångbettet :).



Gillar dina bilder i headern, jättefina!

2012-03-14 15:57:36
URL: http://swirya.blogg.se/
Petra

Sv: Åh vad roligt att höra! Det tycker jag du gör rätt i, detta är min andra frieser som jag "rider in", hon jag har nu var riden en månad när jag köpte henne, härliga hästar är det! :)

2012-03-15 21:27:11
URL: http://pejobe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback