S t a l l f i x

Jag tajmade Lovas eftermiddags vila så perfekt idag. Lilla Lo sov gott i vagnen och jag red Mr. Pigg ute på banan under tiden. Det blåste, så då blir han P i G g! Jätte pigg först, men coolade ner sig efter att fått galopperat av sig=)

Tuva och Nattis fixade med shettisarna och red en sväng ut. Min snälla syster Victoria ledde Tuva som ännu är för liten att klara av att rida själv. Tack Vippy!

Jag tog massa bilder idag. Med hjälp av syrran har jag fått bättre kläm på bländare och slutare OCH HuR MaN fIxAr oM iNsTäLlNiNgArNa SnAbBt=)

Mysigt att hänga i stallet, snön är borta, leran torkar upp, ljumma vindar och SoL, massa folk och hästar som rids, leds, tömkörs, hopptränas, duschas inför tävling- full rulle, and I love it!


Massa bilder från dagen: (olika kamera inställningar) (..men jag diggar ljusa bilder ja´)







Kommentarer
malin

fina bilder! du borde nog bli fotograf :)

jag gillar verkligen bilderna på Lettan och Lo <3

2012-03-19 20:34:54
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback