Veckan innan sommarlovet

Veckorna går, och det är redan juni. Jag räknade ut att Tuva går sin sista dag på förskolan på onsdag nästa vecka, sedan har hon s o m m a r l o v. Men hjälp vad tiden har gått snabbt?!?! Det känns som att det alldeles nyligen låg snö och slask ute och jag och underbara T i g e r var ute och kämpade på långpromenaderna för att gå bort gravidkilona... Åh vad jag saknar honom massor massor massor♥ Men samtidigt känns det som att det var en evighet sedan... skumt det där=S

Så är det dags att börja jobba för mig i augusti. Nicke går på pappaledighet. Det känns så bra att Lova får ett halvår till hemma! Jag var förbi mitt nya jobb idag och det känns kul, spännande och lite läskigt=P Men det blir nog kanonbra! Sen får vi se om jag kommer in på distansutbildningen, när får man beskedet egentligen? Hur som helst, kommer jag in kommer jag blåplugga och ta masterexamen i specialpedagogik. Med det skulle jag kunna möjliggöra massa andra arbetsmöjligheter i framtiden.. men först måste jag komma in på programmet. Den lilla detaljen bara=P

Jag känner mig lite ledsen också att min ledighet snart är över, men jag intalar mig att det är så här det är. Svårt att bara gå hemma också- även om jag önskade att det skulle gå- men det är å andra sidan fint att få in vettig lön på kontot igen=P

Helgen har spenderats BIG TIME i stallet. Tävlingar i hoppning. Jag var funktionär i ösregnet, men shit vad kul vi hade det jag och mina funktionärsvänner, längesedan jag skrattade så mycket (åt ingenting..=P)

i detta nu sover Lova och snarkar=P
..o en mycket trött och sliten mamma...=P


Tidig lunch i soffan till Malous Efter Tio.. slappisdag


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback