R a b a r b e r

Fredag! Yey=P

Jag och tjejerna har fladdrat runt lite varstans idag, bland annat stallet. Tuva frågade, ska vi träna inkallning idag med Ketty? Söt=)
Sedan hämtade Nicke upp dom efter jobbet så jag kunde rida ut en sväng i skogen=) Därefter joggade jag hem i ridbyxor, jodphurs och hjälmen under armen. Tog 10 minuter. Inga frågor på det tack haha=)

Knyckt r a b a r b e r har jag gjort ikväll l o v l i g t . Blir ett sista bak-ryck här innan det blir dags att sova. Imorgon får det inte regna på förmiddagen. Håll tummarna att det håller upp då!

Trevlig helg allihopa!





Arbetsfördelningen mellan mig och Tuva är som följande när vi fixar åt "Keppisarna". Jag borstar bort leran och ryktar. Tuva kratsar hovarna och friserar manarna. Ja hon borstar också men det är inte riktigt där hon lägger krutet=P Idag sminkade hon även ponnysarna!?! Hon duttade på dom med en pälstuss som hon dragit av från borsten och sa att hon sminkade dom rosa. Tuva älskar även att sopa stallet när allt är klart (läs; medans jag tar ut dom små i hagen igen ..P=)

Lova ääääälskar att klappa på hästarna. Speciellt när de står uppställda i stallgången. Letizia är stora favoriten men här borstar hon manen på Ketty




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback