G o o d b y e ´

Hörrni! Det är dags att gå vidare. Jag älskar att blogga! Jag älskar att fota! Så vad göra? Jo jag kommer fortsätta med bloggandet fast på ny bloggadress. Shejpa upp bloggen så det känns fräsht och snyggt. Där kommer jag fokusera mera på bilderna än själva skrivandet=)
Så det känns så passande att göra en nystart med bloggen nu när det är så mycket spännande på gång. Nytt jobb! Och fortsatta studier på universitetet till hösten (å håll alla tummar ni har att jag kommer in på specialpedagogiken..men gör jag inte det så har jag sökt enstaka kurser som ingår i programmet så det blir studier oavsett men jag vill ju komma inpå programmet direkt.. puh´!)
För nu är jag så y b e r t a g g a d !!!! Allt jag ser i siktet är de där två sakerna som jag drömmer så himlans mycket om. Det ända jag kan göra för att komma dit är att jobbajobbajobba=)=) Så just nu är läget pirrigt, och jag tänkte att nya bloggen startar igen när jag vet hur hösten kommer att te sig för mig=)

Tills dess önskar jag alla en riktigt skön sommar med sol och bad, grillkvällar och fina utflykter med nära och kära=)

Så ses vi snart igen! Ska vi säga till slutet av juli någongång? Bra! Då säger vi det=P

Här är lite midsommarbilder, som förövrigt var bara såååå fint! En kanonfin dag hade vi, på alla sätt och vis!

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback