rainy monday

Här kommer lite bilder från dagens promenad i snöblandat slask. Låter kanske inte så skoj, men det var det! Skönt att gå i vår mysiga skog!

Just nu snurrar så många tankar i mitt huvud. Jag måste funderar några varv kring framtiden. Ja jag tänker på jobb och så. Hösten kommer i stormsteg. Jag måste börja a g e r a. Jag måste göra en 5 årsplan vad jag vill mitt yrke. Jag vet vad jag vill. Men jag är så förbannat rädd för förändringar, ju äldre jag blir destå svårare. Jag ska inte vara så "save" utan våga simma ut lite djupare. Det simpasset blir fortsatta studier i Uppsala. I 3,5 år till. Mahhh! Det är just det som gör att tankarna snurrar i huvudet=S

Jag har haft en underbar dag idag. Tack vara hjälp kunde jag rida medans tjejerna var i tryggt förvar. Danke!!!Många timmar i ridhuset ikväll som varje måndag. Från Tuvas ridning till mina egna timmar. Hästarna ger så mycket! Obeskrivligt!!!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback