A k t i v i t e t

Imorse väcktes jag tidigt av klockan.
Min goda tanke var att gå hela väge till ishallen med Lova.
Så skulle Nicke och Tuva tagit bilen efter.
Men  nej. Jag var så trött. Men jag ska gå massor i veckorna här framöver.
Jag behöver motion=)

Det var så kul att se Tuva på isen med alla kusinerna=)
Hon var så duktig!!! Ja, alla kusinerna var duktiga såklart!

Bilen rullade sedan vidare till stallet. Jag red en sväng.
Perfect match. Lova sov så gott i vagnen under tiden.

Nu ska jag baka matbröd. Är så himlans sugen på nybakat-hembakat!


Kommentarer
Frida

Hej



Har du något gott o nyttigt recept på matbröd som du vill dela med dig av??

Är så trött på vanligt bröd man köper i affärerna.

Frida

2012-01-15 20:15:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback