S t o c k h o l m

Idag har jag tatt med mig mina mini-brudar och åkt in till ett soligt och varmt Stockholm. 10 grader- rekord!

Vi började att besöka min syrra Jenny på jobbet. Hon jobbar mitt i stan på Drottninggatan på ett superfint kontor. Sedan tog vi en lunch på Åhlens tillsammans. Tog en liten stros så där och gick i på Buttricks som jag hade lovat Tuva. Tuva fick en fin dagbok av mig för att hon är så duktig- hjälper alltid glatt till=) En stjärna hon är=)

Jag uppskattade verkligen att åka in till stan, så det blir nog en tur snart igen. Så gött nu när det ÄNTLIGEN börjar bli varmare=)

Vi har två hundvänner på besök här nu. Chloé och Maya. Nu verkar de ha klimatiserat sig här hos oss och sover djupt. Snarkar till och med=) De två första hundpromenaderna med tre hundar var ingen dans på rosor vill jag lova (wohoo, skjut-mig- typ) men nu på eftermiddagen och kvällen har det gåt skitbra- hundarna verkar ha hittat sina nya roller i den nya lillaflocken. Sötisar♥

jag önskar att jag hade tagit mera bilder än vad jag tog idag men jag kände mig som en ärketönt med kameran runt halsen- som värsta turist japanen, så jag packade ner den ganska snabbt...

Så fin byggnad syrran jobbar i- August Strindberghuset=)
Jag tyckte hissen var fin=)


wohoo syrran är jurist=)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback