p r i n s e s s o r

åh så har en ljuvlig liten sessa kommit till världen. Varför jag vet att hon ÄR ljuvlig- för att alla nyfödda är det=) Så rörande &  fantastiskt när man får barn, läser om andras typ på Facebook eller som nu en blåblodig sessa! Helt underbart!

Så jag har pysslat här hemma idag. Storstädat! Lovas fina små tossor och lilla huvudbonad har fått plats som dekoration här hemma nu när det blitt för litet=)

Från och med idag (bestämde jag idag) ska Lova skrutt få somna i egen säng på dagtid och kvällstid. Det gick jätte bra med förmiddagssömnen. En ny vana för lillan (och oss andra familjemedlemmar) men det tror jag behövs:P

Tuva har ännu feber. Så nu har jag bokat tid till läkaren imorgon. Hon har ju baskemig vart sjuk sedan i söndags. Hujedamig!!!


Om ni bara visste hur ofta folk tror att Lova är en pojke bara för som här har bilar på tröjan, eller en grå overall, eller marinblåtröja.... Fantasilösa Sweden=/. Ja menar går vi vuxna tjejer klädda i rosa från topp till tå?? nää

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback