k a n t r a

Härligt med snö!
Perfekt att passa på att rida ut och kantra lite i galopp istället för att trada runt i ridhuset.
Behöver jag nämna att SD var pigg som en tok? Det var han! men han skötte sig utmärkt (om jag blundar för två levader <--- klicka, som han generöst bjöd på) Pigg och glad kexchoklad!


Jag är så himla nyfiken på en bok av Tobbe Larsson. En viss SD har ett arbetsminne som ingen annan. Jag tror han skulle tycka det skulle vara vara kul att lära sig något "trick". Jag övar nu på två super enkla övningar som han lär sig så snabbt=)
Jag ska investera i denna bok för att läsa på lite---> ToBbE LaRsSon


Bilder från dagen! (den imponerande samlingen av stallplaketter tillhör Malin)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback