I s g a t a

Jisses. Vi skulle ta bussen ner till stan idag för Lova hade nytt läkarbesök, men läkaren var sjuk men bvc insisterade på att jag skulle komma ändå så skulle de ta huvudmåttet på henne iallfall. Tjena mittbena! Gick ingen buss ju. På grund av halka. Men vi väntade ihärdigt i nästan en timme så kom bussen iallfall och vi kom ner.
Stackars Tuva som inte ens är frisk, kallt som attan att vänta på bussen. Så det var lite tummen ner för förmiddagen.

Vi köpte med oss god frukt, hostmedicin till Tuva och en tidning till mig. Goodie!

Jag har kommit på en asbraridövning till eftermiddagens ridpass. Syrran ska filma lite, så snart blir det ett filmklipp här=)

bilder: min goda lchf frukost, fet yoghurt, kokos och jordgubbar, omslaget på Plaza är inredningsstil som jag bara äääälskar, sen så är det mina ♥an oxå!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback