h ä s t v a k t

Klockan ringde tidigt imorse. Två stora koppar kaffe och sen var jag iväg till stallet för att rida fina Mascara. Det var så tomt i stallet idag, bara jag och stallpersonalen där. Mascara är en vaken tös som tittar nyfiket på allt man gör medans jag gjorde ordning henne. Roligt med hästars olika personligheter=) Jätte trevlig att rida var hon också=)

På dagen idag åkte jag ut med Tuva och Lova ner till svärföräldrarnas brygga. Tog lite bilder där=)

När Lova vart trött passade jag på att åka till stallet igen med Lova och Tiger. Åhh det var så skönt väder där, alldeles soligt och vindstilla, fåglarna kvittrade och stalldörrarna stod uppställda. Vårkänsla eller vad? Jag tog in och borstade på Kettan & Jullan, pratade med Janu som har ont i foten, ryktade SD och Alexandra (red A igår och hon var såååå FIIIN♥)
♥fina hästar♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback