carpe diem eller nåt sånt?

shit! Jag har nog lyckats krama ut varenda minut av denna dag!! Every second... Men det har vart en bra dag och u.n.d.e.r.b.a.r.t. väder!!!! Så vi har haft extra mycket kuligt för oss. Åkt pulka med fina vänner, grejjat med shettisarna, Tuva har ridit, jag har myst med fina SD, samt lite daglig dos av lurkeri i stallet=) Vi kom hem seeent...

Nu ligger Lova och sover i min famn (var annars?) Tuva i soffan. Jag har förberett allas kläder till imorgonbitti. Eftersom att jag annars jamsar runt i evigheter och letar vantar eller nåt. Skötväskan är klar och vagnen har jag kånkat ut i bakluckan... Yepp, tidig morgon i stallet imorgon!

Imorgonkväll blir det skojs. Bägge tjejerna mina ska med på roligheter=)

Jag tycker jag klarar av detta bra trots att Nicke är bortrest i helgen! (än så länge... haha)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback