Upp & Ner

Vet ni vad? Att ibland får man vara smäst!! ibland får man vara dålig!!
Ja inte jämt, att vara sämst jämt tar väl knäcken på vem som helst=P, men på vägen, oavsett vilken väg man än går i livet måste man ibland få pröva på att få misslyckas.

Att isslyckas någongång ibland är en del av livet... Klapp på axeln- sen tar man nya tag. Men allför ofta ser man piskan komma fram och elaka ord hörs. Tur att det inte finns i min vardag i min familj iallfall=/

Nog om det.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Tuva var rolig härom dagen när det var ridning. Ridlärar-Janina sa att de skulle komma fram i trav och rida lätt, varpå Tuva säger till mig, men mamma jag vill inte rida lätt, jag vill rida svårt!

Lite roligt sagt av henne tycker jag ♥

 
Bilden; Tuva leker häst som hoppar hinder. Och vimplarna jag har sytt till dopet enligt färgtemat hehe.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback