huuu

Hua! De senaste dagarna har vart smärtsamma. Jag har haft en riktig "down känsla" och saknat Tiger oändligt. Gråtit floder! Tankarna far runt som raketer i mitt huvud. Kan jag skaffa en ny hund? janejjanejjanejjanejjanejjanejja

Sedan den chockerande händelsen när stallets lastbil kör av vägen i lördagens snökaosväder, och den var full av männsikor och hästar och King Steely var med. Lilla fina häst♥ Tackar återigen min lyckliga stjärna att allt gick väl med alla trots allt..=/ Kunde ha slutat hur illa som helst egentligen..

Vi fick mysa hos min syster J igår iallfall vilket var g r e a t ! Tuva sov över även♥


I allt detta sitter jag och förbereder och syr och fixar inför dopet på lördag. Idag har jag sytt ihop Lovas dopklänning. Tyckte jag tog i när jag klippte tyget, men jisses, det är på håret att den passar.. gulp!

Nu ska jag ställa mig och baka Leilas Sticky buns.. Depp?!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback