Kidzen

Här sitter jag och tycker lite synd om mig själv för att jag börjar få så himlans ont i halsen. Fasen.. jag har inte tid eller lust att bli dålig. Men det kanske inte blir värre..?

Just nu har jag en söt skrutt sovandes intill mig här. Mina fina barn! Idag när jag kom hem från stallet ropade Tuva från sängen:
- mamma du får städa efter mig på bruna mattan (Tuvas nya lekställe i vardagsrummet)
- öhhh what? När jag kommer in i vardagsrummet så var det total städat. Inte en endaste leksak någonstans... lilla Tuva skulle skojja med mig=) Hon hade dessutom städat sitt rum. Å så stolt hon var! Sken som en liten sol gjorde hon.


♥Ser fram emot en helledig dag imorgon. Bara mys hemma med familjen!♥

Här är en glad Lova från idag. Nu ler hon stort så fort man tittar på henne. Hon älskar när vi sjunger för henne. o mat! Mat och sång älskar hon haha!






Kommentarer
Denana

Vilken söt rackare!

2011-09-16 10:35:27
URL: http://denana.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback