Sol i sinnet

Fan vad glad jag är idag!
Varför? Bara är så=)

Idag lämnade jag en förväntansfull och pirrig Tuva på f-skolan. Det är fotografering där idag. OjOjOj vad vi friserade håret och snygga till henne imorse. Kjol och hela fadderullan=)

Sedan gick jag på en riktig långpromenad. Lova sover som en ängel i vagnen och Tiger var bäst i sitt nya "anti ryck" koppel. Asbra är det, inköpt från Hööks! Jag rekommenderar det starkt=)

Vad mer? Städat, skurat ur hela kylskåpet, tvätt o allt det där... Jag är världens bästa hemma fru. Visst Nicke?

Jag försöker att inte bara göra detta dag ut och dag in. Jag är med i en mammagrupp som verkar jätte bra=) Igår var jag och L nere på stan för långlunch på Valvet. Så h i m l a MYSIGT=)

Idag blir det ridning för min del på eftermiddagen. Längtar!!!!!!!!


Vardagslyx för en mamma:

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback