So many good things

Lördagen är lätt veckans bästa dag. Även för en annan som är ledig varje dag är lördagen ändå... LÖRDAG.
Började dagen i stallet med en superrolig dressyrträning på fina SD (superbra övning med mycket halter, halvhalter, hörnpasseringar och raktriktning. Avslutade med öppna, förvänd sluta ...=))

Sedan kom mina fina barn till stallet. Tuva pysslade med Jeppe och red medans jag hade stallmöte. Lova sussade sött under hela tiden.

Dagen har gått så snabbt idag men vi har även vart hos P och F för supergod middag. Men jag smet hem lite tidigare för min fina Tuva var så trött. Väl hemma somnade hon på typ 5 sekunder i soffan... har aldrig sett en tröttare Tuva förr...=/ Hoppas hon inte är på väg och bli sjuk..

Jag och min fina tjejer idag innan vi for till Pilsbo Hills... Lova ser dock misstänksam ut...!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback