Vårt älskade stall

Måndag igår. Det betyder att Tuva har sin Hästis med Janina. Tuvas farmor var med igår, som var väldigt uppskattat!
Igår valde Tuva häst först. Det blev favoriten Jeppe. Han är så gooo!

Vill ni veta något larvigt med mig? Det går inte en enda dag som jag inte drömmer om att jag har en Frieserhäst. Ja eller ett hus där barnen har varsina rum och med stor hall och tvättstuga. Det är liksom topp-ett på önskelistan. Häst och Hus. Jag och Nicke är flitiga Trissköpare. Vi lever liksom på hoppet. Lite sogligt också. Men inte falla ner i depp-gropen!! Nejdå nejdå nejdå även om jag emellanåt står och balanserar där på kanten... Tänk vad bra det hade vart att ha haft billiga drömmar och passioner.

Vår vän Jeppe på RRC

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback