Spruta

Ush vaknade upp med halsont och huvudet tungt som en medicinboll imorse. Förstod väl det för igår var jag så himlans trött hela dagen... Igår var vi förresten hela dagen i stallet jag, Lova och Tuvis. Det var så skönt väder så vi passade på att göra ditt och datt. Tuva har blivit så duktig och kan kratsa hovarna helt själp på Jeppe nuförtiden. Red en sväng på honom gjorde hon också. Min duktiga Tuva=)

Lova har fått vaccination i vardera ben idag och jag håller mina tummar att hon inte får feber eller andra krämpor av det. Jag gillar inte sprutor, jag blundade hela tiden, ouäk. Inte kul.

Snart ska vi iväg till Ridskolan. Tuva har ju sin Hästis idag med Janina. Laddar med lite kaffe!

Tjo Hej!


Tuva på stora kärleken Jeppe ♥ 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback