Morning Glory

Vi har vart vakna sedan länge här. Tuva vaknade vid 06 och jag hade svårt att somna om efter det (Tuva det är, natt ljög jag, somna om! Men icke.) Så vi klev upp. Lika bra det för idag skulle Tuvis på utflykt med f-skolan så jag gjorde ordning varm choklad, och honungssmörgåsar. Tuvas favvo, själv tycker jag det är lite mysko med honung på mackan haha.
Jag och Tuva släpade med en stor laddning med mera ytterkläder. Det börjar bli rävigt kallt. Inga kalla fingrar och tår vill vi ha=)

Hörrni snart börjar Efter 10, med Malou. Bra program. Jag har lagt om mina långpromenader EFTER detta program för jag vill inte missa det. Så bra är det! Önskar det gick att lyssna på via nätet och mobilen för då skulle jag kunna ta mina morgonpromenader ändå. Jaja... Ska sätta på kaffe nu så jag kan kalasa med sällskapet Malou här=)

Bilder från denna morgon. Jag sprang ut i morgonrock och ballerinaskor på baksidan för att fota. Måtte inte grannarna ha sett mig!

 

 


Kommentarer
camilla strand

Jag ser Malous program efteråt jämt eftersom jag jobbar fm! Det går på TV4Play! Bara att ladda o se efter promenaden om du vill:) Sparas ett tag.



kram Camilla

2011-10-13 23:40:42
URL: http://www.wbyc.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback