I fas

Så underbart skönt att vara i fas med distanskursen. Satt uppe till 00 igår. Fasen vad trött jag var när jag la mig, men o andra sidan slipper jag göra något med det idag!

Den här veckan bjuder på massor, det är jobb som vanligt måndag och tisdagkväll för mig, Niclas fyller år, jag ska till Uppsala i 2 dagar för skola, 30 års fest, och slutligen Globen Horse show. Full fart! Därför ser jag då till att ta det väldigt lungt så här på dagarna=)

BTW har fått så mycket fina saker! Så nu till Nickes födelsedag ska det bli så kul att göra muffins i olika former. Och med min nya SYMASKIN har jag massor av idéer vad jag ska göra! Har fått dille på mössor. Så jag ska sy ett lager mössor till kidzen i velour och med fina jersey tryck! åååå vill börja NUUU! Älskar att göra kreativa saker!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback