Dessa fredagar

Älskar fredagar. Kan inte sluta tjata om det. Det sitter kvar sedan jag jobbade måndag till fredag. Fredag då är man i mål liksom=)

Jag, Tuva och Lova hade klockan på tidig rigning idag trots att vi är lediga från förskola och allt. Vi hoppade på bussen 8.30 och för till ÖppnaFörskolan. Tuva stormtrivdes och personalen där är gudomlig. Jag smälter totalt när man får ett glatt och ett äkta välmenat HEJ i dörren. Väldigt trevligt. Tuva var mest inne i alteljén och donade. Lova låg och jobbade i babygymmet. Jag svepte två koppar kaffe hehe=)

På eftermiddagen for jag och Tuvis till stallet. Tuva såg jag knappt röken av, hon hänger med stora tjejerna. Så jag klippte finaste S. han rörde sig inte en milimeter ens. Även fast att jag klippte benen och huvudet. Galet snäll häst! Sedan vart det lite löshoppning och som vanligt måste man skratta lite åt historien om HasseHingstFarare när man löshoppar. Jävlar vad den mannen åkte efter den hingsten rätt in i hindret när vi var i Tyskland alltså.... Helt sick!

På söndag ska jag vara assistent åt min syrra. Återkommer - för DETTA är SPÄNNANDE!!!! (om man är en tönt som jag är det spännande- för andra helt irrelevant..=))
Lova har precis somnat. har vart vaken hela dagen. Rekord!

Jag har fått blommor av fina Niclas idag! Lova har fått klippta naglar (äntligen) och Tiger tror att han är pappa till lilla valpen Lova. Han kan bara inte låta bli att slicka på henne! (lugn bara lugn- jag sitter intill och har gott omdöme=))


Kommentarer
Anonym

Vi kallade nom Harald Hingst Farare :):)

Tjingeling!

2011-11-12 12:49:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback