Bibblan trubbel

I fredags fick jag hem ett brev från bibblan att jag inte hade lämnat tillbaka en bok som jag vet att jag har lånat. Man blir ju helt skräckslagen när det står vad man annars måste betala om man inte kan skaka fram boken. Torpedbrev. Men jag visste ju att jag lämnat in böcker i bokinkastet, men blev väldans orollig eftersom att jag lånat många böcker från flera olika bibblor.
Inte förrens igår kunde jag ringa dom. Och det visade sig att boken fanns hos dom att det skett en miss. Men alltså shit vad stessad jag blir av sådant. Jag hade lånat boken för min kurs jag läser nu well well det ordnade sig ju.

Lova är äntligen bättre från sin förkylning. Hon har vart urfas i ganska många dagar. Kinkig och vägra sova dagetid. Tacksam ändå att hon sover hela nätterna iallfall och vaknar mellan 8-9.30=)


Snart är det lite jobb som väntar för min del. Lite ridning och assisterande åt min syrra som riderin THEBIGONE. Alltid kul att vara med och se hans framsteg.

Veckorna rasar fram, snart Jul ju!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback