V. 35

Tänk att jag redan är i v. 35. Det är 37 dagar kvar till förlossning. Men räknar jag att det kan vara plus minus 2 veckor runt mitt beräknade datum är det allt från 23 till 51 dagar kvar. Mycket siffror där, hänger ni med? 

På ett sätt känns det dumt att skriva "dagar kvar" här på bloggen med tanke på vad som hände i veckan. Det går liksom inte att ta saker och ting för givet med något vare sig det gäller graviditet eller annat. Men jag kan inte heller gå runt och tänka att det värsta ska hända- även fast det gnager i bakhuvudet.

Men vi är nu förberedda; monterat spjälsängen, bäddat, vagnen står här i hallen, allt är tvättat och vikt. Så nu väntar vi på att vår lilla tjej vill komma ut och att moderkakan snällt ligger på sin plats..

 

 


Kommentarer
Jejja

Åh vad fint! Älskar änglavingar!

2011-06-13 19:00:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback