Kusin

Igår hade vi äran att få ha Tuvas kusin Älwa här. De går ju på samma förskola i vanligafall men nu har  Tuva sommarlov och det hade bara gått några timmar på första sommarlovsdagen saknade hon Älwa så pass att vi var tvugna att ringa o fråga hennes pappa om de kunde leka.

O oh vad de har lekt. Supersöta att tjyvlyssa på. De hittade en potatis i kylen som de gjorde soppa på. Haha!

Lite klent om barn här där vi bor men nu bor ju kusinerna nära så det är ju topppen=)

Jag har virkat ganska mycket på min kära bäbisfilt (jag vet att jag är en urtråkig tant...=)) men jag kan inte slita mig från detta! Helt sjukt! Jag är fast! Har massa ideér vad jag vill göra efter denna.

Bild på filten kommer...=)



fina tjejerna


Kommentarer
Thessan

Vilka söta tjejer vi har =) Vi får se till att styra upp lite lekande nu när vi bor så nära =) Stor kram till er

2011-06-18 21:12:05
URL: http://minanaglar.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback