Vilken dag är det idag?

Lilla Lova sover så gott i vagnen intill fönstret just nu. Hon är lite lätt gul så dagsljuset och en massa mat ska tydligen göra gott.

BVC har vart här på hembesök idag och det var skönt att se att hon äntligen går upp i vikt och inte tappar mera. Appropå vikt, så vägde jag mig igår och jag har tappat hela 10 kg på 4 dagar! Längtar tills jag är helt återställd så att vi kan komma ut på friska långpromenader- åh vad jag längtar till det=)

Tuvis ska iväg på roligheter idag med, de ska iväg och bada=) Längtar efter att kunna komma ut lite på sådant också men jag håller mig hemma någon dag till. Jag har otroligt lättsamma förlossningar- blir liksom förvånad över att- jaha är det klart? Var det inte värre än så här? Men sen får jag minsann smaka på smärta och det är dagarna efteråt. Jisses vilken smärta. Så vila, ipren och mina oumbärliga salvor är det som gäller nu. Sen kan vi börja bege oss ut=)

Har fått olika roliga besked också som glädjer mig just nu utöver denna familjelycka. Det ena är att jag kommit in på en distanskurs på Uppsala Universitet som börjar i mitten av oktober. Det är om specialpedagogik, jag kommer att tacka ja till den- känns så kul!!!


vår lilla säl-kuting iförd en liten hatt dagen till ära

**** tusen tack för alla gratulationer, blommor, kort, pengar, presenter och kläder vi fått till Lova och Tuva*****
**** tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack ******

♥ ♥ ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback