Träning

Så.
Nu kan jag äntligen ta långpromenader igen. Som jag saknat det!! Som Tiger har saknat det! Jag har gått hela veckan nu och jag känner mig återställd så det är inga problem. Tiger är sååå lycklig att få ha matte själv på promenader igen (ja Lova är med i vagnen men det märks inte tycker han..=)) så han svassar efter mig och har sig med mig hela tiden=) Nästa vecka börjar jag smått introducera mig själv till jogging. Ahh vad skönt att komma iform! Jag har helt allvarligt talat legat på kvällarna med min stora gravidmage och fantiserat om vart jag ska jogga någonstans när bäbisen kommit ut. Liksom att jag fantiserat om att rida också. Men nu börjar jag med att jogga .....=) jihuuuu! GLAAAAAAAAAAAAAD!!!!!

Idag gick jag runt staden och hade jogtrackern på, det blev hela 6,6 km!


Lillfisen får massa frisk luft också o det är ju bra det också=) Här sover hon i vagnen i sina urtuffa Converse=) tack C!!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback