Loppisen i Heby

Förra helgen var vi inne på Secondhand butiken i Heby. Jag såg på en gång denna fåtölj, eller fåtöljer då de stod där i par. Jag skickade Nicke att kolla på prislappen eftersom att han stod närmast. Jag höll på att dö när han sa att de kostade 400 spänn- för 2!!! Så jag fick en för 200 kr!! TACK!

Nu ska den genomgå en amatör renovering by me. Måla träramramarna. Endera till vitt... eller ljus- ljusrosa..
Den ska kläs om... endera ljusmullvad/beige (till den vita trästommen) eller ljusrosa (till den ljus- ljusrosa stommen).. ahhh! Svårt att välja!

Den ska stå i Tuvas rum iallfall..=)




Kommentarer
Linda S

Hej! Sitter husvakt i Enköping och har sett två coola seconhandbutiker som jag tror skulle passa dig här i krokarna. http://www.mobleroting.se/ vid motorvägen i Grillby och http://www.minns-du.se/ (en proppfull, jättecool butik med allt från 1700- till 2000-tal) som ligger i närheten av järnvägsstationen här. Hoppas att allt är bra med er!

Kram

Linda

2011-07-29 12:57:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback