Krimskrams affär

Vi besökte en riktigt härlig Krimskramsaffär i helgen. En sån som har allt och lite till, en sådan affär som har jätte lurkig exponering ni vet.. typ ÖB. Och inget ont med det för jag älskar dessa affärer, men jag har blivit väldigt kräsen så det blev en fotoram och en liten dekoration bara denna gång. För lite löjligt är det när man svassar runt bland hyllorna.. - en sådan har jag, - en sådan har jag, - en sådan har jag....


Ramen min men som saknar motiv, ska framkalla någon fin bild på mina underbara tjejor!

..........................................................................................................................................

*** jag fick ett fantastskt paket från faster Nilla i Finland i fredags- TACK!- den innehöll bland annat en Marimekko katalog och superfina saker till barnen! Jag älskar ju Marimekko, så jag tog katalogens baksida och klippte av, satte in i ram och simsalabim fick jag en jätte fin tavla som pryder vardagsrummet***


jag älskar ju dessa "tryck-skrift-tavlor", remember att jag försökt göra egna ju=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback