Våga vara KrEaTiV

Kreativiteten bubblar just nu för fullt inom mig. Jag vill sy en fin förklädesklänning till Tuva. En sån här tillexempel.Klicka. Kan väl inte vara så svårt?
Och appropå kreativitet. Jag måste klippa mig. Det är pronto! Jag tänker mig en frisyr som är en blandning av Twiggy och September. Med mycket fransar, mörka ögonbryn och ljusblond i färgen. Ja det blir kort- men jag har inget val. Det är sååå slitet..=S Sen är jag väldigt sugen på en förändring...

Titta vad duktig min mamma var på att virka! Det gäller liksom bara att våga..!


Kommentarer
camilla strand

Åh, Maria! Glad att du nämner din mamma!

Hon är helt plötsligt inte så lång borta för mig längre...för du är ju så lik henne och då blir jag så glad för det:)

Det känns som om mycket av henne lever vidare genom dig.



Hon var en sån fantastisk människa och syster <3

2011-12-07 14:34:15
URL: http://www.wbyc.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback