Another day

Sitter med tända ljus och tittar på True talent. Nu är det liksom dags att sitta och ta det lilla lugna en stund. Tröttaklubben=)
Hur som helst jag tror att en gammal kollega till mig ska vara med på True talent ikväll, iallfall vad jag sett på reklamen, så det här måste jag bara se=)

Idag har vi vart på BVC med Loppan Loo. Hon väger nästan 5 hela kilon. När BVC "tanten" ropade in oss från väntrummet så var det typ.. o vilken stooor tjej.. haha=) Ja hon är rund och go PRECIS som det ska va=)

Hunnit leka på lekplatsen, handlat, städat, tvättat, långpromenixat med grannen (medans Tuva var o lekte där, tack för hjälpen!!)

...Jooooo min gamla kollega ÄR med, wohoo!


Lova får blå ögon liksom Tuva. Lustigt för Nicke har bruna och jag gröna!



Kommentarer
Ida

Visst är det en kollega från Make Up store? Jag känner igen. Jag brukade springa förbi där varje dag till och från jobbet. :-)

2011-08-24 06:22:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback