Godmorgon

Godmorgon! Här är vi uppe tidigt och ja jag är super pigg! Måste vara graviditeten för annars är ju jag världens morgontröttaste..!
Igår hade vi en riktig ute dag. Jag Tuva och Tiger gick ut till stallet vid 09. Kollade när "tanterna" red dressyr. Vad härligt det såg ut! Vi gav hästarna morötter och myste med Dunder och Jeppe. Vilka söta hästar!! Svullox var ute i hagen och dit vågade vi inte gå i lermojjan..Men hon fick massa morötter i krubban.

Sedan for vi ut till Tuvisens farmor och farfar. Nicke pysslade med båten och vi var ute i vårsoliga blåsten. Härligt att strosa runt där och Tuva var så lycklig över det=)

Jag for iväg på en hundpromenix med Tigris senare och hans 3 hundvänner Bessie, Zelda och Lilla Maya, ja och Malin förstås. Ohhh vad lycklig Tiger var, han trivs med många hundar och sen var det ju alla hans bästa vänner så han var så lycklig så! Å sen är han ju hemligt kär i Maya men det får inte Bessie veta. Topp hemligt.

På kvällskvisten hyrde vi en sådan sjuk film. The other guys heter den. helt sjuk sjukhumor. Jag skrattade så jag höll på att dö. Gillar man löjlig humor så måste man se den. Riktigt rolig! (dock skum första 20 minuterna men håller man ut det, så får man skratta sen)

................................................................................................................................................................

Idag vaknar jag upp med brännande förkylning och ont i halsen och promenaderna igår känns i fogarna eller hur man nu uttrycker det. Känner mig som en 80 åring typ=) . Så det blir lungt idag, ska sy om ett par gardiner till lilla köksfönstret och lära mig kamerainställningarna bättre så jag kan få ljusare bilder i kameran. Visst blir bilderna mörka nu?
....................................................................................................................................................................






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback