Lite Påsk

Jag är inte så jätte förtjust att "pynta" påsk inne. Men vissa saker gillar jag: videung på kvist, fina ägg i fattigmansilver (eller vad man nu kallar det silvret..) diskreta fjädrar räcker för min del iallfall.

Såg ett par jättefina påskägg hos Myrra i Uppsala när jag var där. Ungefär i stil med detta som jag googlade fram nu:
 Vackert vitt delbart påskägg i papper med spets band runt om samt motiv bildVackert vitt delbart påskägg i papper med spets band runt om samt motiv bild
Vackert vitt delbart påskägg i papper med spets band runt om samt motiv bild

Bild och nätaffär ---> klicka här

 

Och de nysydda gardinerna i lilla köksfönstret. Tyget är en stuvbit från ett linnetyg jag köpt för länge sedan som kostade en förmögenhet så jag är glad att minsta lilla bit används=)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback