Sigtuna-Bromma-Solna

Dagen började toppen. Dressyrpass med underbara Crax. Alexandra är ju inte igång än och Corre som jag passar nu när Malin är opererad hade inte tid för mig idag så då blev jag frågad om jag ville rida honom.
Crax är U n d e r b a r !
Kul träning med mycket sidförande, sluta på diagonalen, och som sagt han var hur fin som helst!

Tog en promenad med Alexandra också. Hon fick även vara i sin vanliga hage en timme, sen fick hon gå i sjukhagen igen (ridbanan)

Åkte med familjen till XXL i Bromma. Urfina Mountain Horse ridstövlar prövade jag. Och det är det ända jag önskar mig i fördelsedagspresent. Pengar så jag kan köpa dom alltså hihi=)
Men denna gång blev det super-dyra-men- jävligt- bra - vantar till Tuva. Riktiga vantar, skor och overall är bara ett måste i detta land på vintern! Och där med basta=)

Hälsade även på Malin på Karolinska också på vägen hem. Stackare, ***vi tänker på dig***

Ätit god tacos nu ikväll,just nu film med tända ljus=)


Nya fina vantar till Tuvis som tål vatten och vind

En schleten mamma och en underbar dotter=)


Tuvis lek på sitt rum


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback