Nu är hon hemma=)

Hon hade nog kunat lasta in sig själv på egen hand idag. Åh vad glad hon var över att komma hem! Äntligen står som vanligt och kikar ut ur boxen igen. Men vänta! det gör hon nog inte utan hon dammsuger boxen efter halm och höstån eftersom att hon får hård ransonering just nu av foder, kurrar det nog ganska bra i magen på henne...

Just nu sitter jag och smaskar i mig nybakta dinkelscones (överraskning till familjen imorgon bitti) och kollar på fina hästsaker på nätet. Nördigt jag vet=)

Z-täcke har jätte fina saker=)


dubbelylle




och schabrak från samma märke:



Fin sadelpad från www.ridsportonline.se
FÅRSKINNSPAD
rosa är ju faktiskt fin men jag skulle nog ändå ta en svart=)

____________________________________________________________

Fina saker till ryttaren:


Mountain Horse silhouette leggings 1299 kr från www.ridsportonline.se 

Vinterjacka m/ broderi bak, dam
jacka från www.Horze.se 689 kr


Kommentarer
Victoria

Vad härligt att det gick bra! Så typiskt att när den ena blir frisk blir den andre sjuk "/

2010-10-19 23:14:51
Urkas

Å, det är så härligt att det gick vägen för lilla fröken! Håller tummarna nu att det fortsätter i samma spår... Ge henne en morot från mig när ni kommer så långt, vi e ju typ polare nu :D

2010-10-20 07:51:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback