Dessa underbara hannoveranare=)

Igår red jag brorsan. Idag blev det lillasystern-  Corre. Igår blev jag kär i Crax men idag blev jag ännu kärare i Cortina. 5 år och underbar=) Nicke och Tuva var med. Kul! Nirre filmade även=)

Red på Alexandra för första gången sedan koliken. Jag har gått med henne men idag red jag. PIGG och FIN! (läs dunderpigg=))

Jag har så sjukt ostadig underskänkel/händer ser jag... hua... måste hårdträna på det=)


Galet fin häst! Det var hon som köptes på auktionen i våras i Verden/Tyskland. Den ´dagen jag letar häst ska den ha de egenskaper Corre har. Stort hjärta och arbetsglad=)

Kommentarer
Jejja

Det där såg ju tråkigt ut... :) Vad fin hon är :)

2010-10-24 16:04:56
malin

fina fina corre! känns så ledsamt att aldrig få rida henne igen:( tack för att du ta hand om henne den tiden som hon har kvar hos oss. kram

2010-10-26 14:23:49
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback