Sunny torsdag

Ännu en dag av mycket saker att göra. Men nu är alla aktiviteter för min och familjens del avklarade. I veckan hade jag avslut med mina ridgrupper, idag var det Mulle avslut på jobbet, Tuvis hade sommarfest på sin förskola förra veckan. Utvecklingssamtal med Tuvis idag. Alla mina viktiga saker på jobbet klara=) Hästarna har börjat gå på bete och man känner att det snart blir lugnare på alla fronter. I helgen är det tävlingar i stallet. Så Imorgon ska jag o Tuvis bygga bana. Härligt för jag har en super kort arbetsdag imorgon. =)=)=)


så kul att hålla på o redigera bilder i Picasa=)
Här är jag o alexandra efter dagens ridning. Tuvis sussar i bakgrunden i sin vagn.
Idag var hon sååå fiiin att rida=)


Kommentarer
Anonym

vilken snygg pike ! & fin häst oxå såklart ! ;)

2010-06-15 11:16:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback