Trädgårds inspiration

Gud. Vi var på ett sånt vidunderligt vackert ställe igår. Backagården i Löderup. My God!
Så fint! Man kan ha sitt bröllop där. Jag började på momangen fantisera om vilken månad som skulle vara lämpligast att ha sin bröllopsfest där i växthuset med vindruvorna... mmmmm=)


När vi bor i hus vill jag ha en "innergård" med stenlaggt utegolv, massor av murgröna och marktäckande växter,

fina snirkliga utemöbler i järn, rostiga trädgårdssmyckningar och saker i betong, fågelbord, en liten damm med

rinnande vatten... osv.... osv......







Favorit bild!!!




Kommentarer
Cecilia

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-03-18 19:11:52
URL: http://hemförsäkringidag.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback