Strand och stad

Idag hann vi med en fantastisk strand. Bättrade på brännan=) Mysigt=)

Sedan på dagen rullade vi bort till Ystad. Jag köpte en hatt=) Vi åt god mat, köpte med oss smarrigheter från ett konditori. Har ägnat en del av kvällen att läsa Liza Marklund och gått med Tiger bort till hästarna (abstinens).

Imorgon blir det lite mer shopping. antar jag. Såg till min stora lycka att www.grand-prix.se ligger alldeles i närheten. Måste dit!!! Har även hört om ett http://www.bo-ohlsson.se/default.asp jag gillar ju krimskrams så klart man måste dit=)


kusinvitamin



Spelade boule och fick ett raseriutbrott så heeeela uteserveringen trillade av stolarna

Familyn


The infinite man


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback