Mycket bestyr

Ja hallå hallå. Nu är jag tillbaka. Galen vecka med sjukdomar, akuten, magsjuka, streptokocker och hej och hå.

Tuva har vart min underbart duktiga tjej som vart med i stallet och grejjat- vi tjejer har fått klara oss på egen hand så att säga. Dock lite mecka pecka idag för hon var så baskerligen sugen på att också få rida när jag red. efter evighets tjat och gnat hade jag ridit klart och då fick hon rida. total lycka för Tuvi. Det kommer bli en stalltjej av henne!! sen var hon så trött att jag höll på att få en stroke av trötthetsfibblet. Så vi packade in oss i bilen och for hem. För jag visste att hon skulle somna i bilen bums. O jepp jag hade så rätt så rätt. Sen åkte jag tillbaka som en tetting och packade ihop det som jag lämnat i all hast. Hästen i boxen tillexempel ville ju ut i hagen igen=p

Nu har jag semester igen. Har så mkt saker som måste göras o saker jag vill göra. Full rulle=)=)=)=)=)

I hagen idag när vi försökte få in Graciana (som inte lät sig fångas först). Tuva lekte på stora stenen och var så himla glad över stenbumlingen=)

Fina underbara Svaluxen. Fin fin i Anky(min idol) schabrak och lindor. Jag har investerat i en regnjacka till höstrusket. tråkigt att det råkade bli en Kingsland=p


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback