Kamerans återkomst

Äntligen är min kamera återfunnen. Letat överallt och började tro att jag glömt den någonstans. Men så hittade jag den i bilen under en filt=) Pjuh!

Idag var första dagen på jobbet efter 3 veckors ledighet. Satana. Uppförsbacke=p
Så nu måste jag planera in små men roliga saker för att få snurr på vardagsträsket. Clinic på Strömsholm. Globen Horse Show. Mamma Mia i Globen. En skidsemester. Göteborg horseshow och en hästresa till våren=)

Jag har ju ändå semester nästa vecka. Men sen brakar det igång. Å då kommer man veta att man lever om man lever. Men jag gillar när det är mycket annars hade jag inte hållt på jö=)=)=)=)

Tuvis min älskade lilla skitunge=) Heeela familjen följde till stallet idag. Det tillhör inte vanligheterna kan jag säga. Kul Nirre- pirre att du henkade med=)


Kommentarer
Monkey face

Och så ska vi ju till djurpark :)

2010-07-27 13:15:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback