Home sweet home

Äntligen hemma. Bilat genom halva Svea tills vi äntligen nådde fram till Kära Sigtuna.
Vi har haft det så bra- men borta bra hemma bäst. Nu tvättar vi här för fulla muggar. Jag har packat upp ocj installerat Bo Ohlson grejjorna. Mycket nöjd=)

Snart ska jag ut till stallet. Hade tänkt rida.. men nej... bilfärden plus värmen gör mig till en grönsak i kväll. Men imorgon blir det av. Shit vad jag har längtat efter fina A=) Längtat verkligen efter att rida!


ett fat som jag fyllde med runda stenar, rosor, vatten och en liten groda. Fatet 40:-=)

 


en "björnfäll" för 149:- passar utmärkt i farmors gamla fåtölj

fin stor kruka på fot fynd halva priset, bidde 149:-


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback