Gung o klättring

Idag har vi tagit dagen helt planlöst. I vanliga fall åker jag gärna tidigt ut till stallet men idag blev det sovmorgon. Sedan var vi ute en lång stund jag Tuvi och Tiger och cyklade (inte jag) och gick till olika lekplatser. Tuva älskar att klättra, springa, krypa, gunga och grejja. Mysigt!

Tuvi börjar bli så stor nu! Hon säger så roliga och finurliga och smarta saker hela tiden. T ex en rolig sak:

Jag:   Tuva håll upp fötterna så jag kan dammsuga där!
Tuva: Mamma det där var inte trevligt sagt, du får säga snälla Tuva håll upp fötterna...
Jag:   Snälla Tuva håll upp fötterna

Min älsklings fisis=)

vem fan sätter på sin dotter galonbrallor mitt i sommaren. fel av mig jag missbedömde vädret. Själv strosade jag runt i regnjacka. Tillslut slet vi av oss regnkläderna för vi höll på att tuppa av i värmeattacker=)


Kommentarer
Linda - ndaiL

Mysigt!

2010-07-31 23:58:29
URL: http://ndail.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback