32

Vilken bra och rolig helg jag har haft!

Igår var jag och Tuva på Vilunda Äventyrsbad. Det var jätte kul att bada i några timmar med Tuvis! Dit ska vi åka massor med gånger i höst/vinter=)

Igårkväll var vi på 32 rum och kök. God mat, åt makarong för första gången efterrätt)- gott! Det blev ett riktigt partaj och kvällen slutades på ett dansgolv. fan vad kul vi hade det. Skrattade för mycket...=)

Idag har jag henkat med Malin till en väldans flott hästgård för hon skulle hoppträna där. Därefter red vi hemma sedan. Alexandra var superfin idag- tillskillnad från igår då det gick käpp rätt=/ Vi red ut idag och hästarna var pigga och glada och lydiga o trevliga=)

Ja ja helgen har vart så bra! Imorgon börjar jag jobba i en vecka för sedan en ledig vecka igen=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback